marți, 10 iulie 2012

Cover reveal: "Clockwork Princess" by Cassandra Clare

Clockwork Princess (The Infernal Devices, #3) 

 In Clockwork Princess, Tessa and her companions travel all over the world as they race to stop the clockwork army before it’s too late. As Jem’s health worsens alarmingly and his friends search desperately for a cure, can Tessa choose between the two boys she loves—even if it means never seeing the other one again?

___________________________________________

    Pot sa profit si sa imi spun cu toata seriozitatea o parere? Cititi-o daca vreti, ignorati-o daca nu, comentati cu mine daca doriti ( mor sa vorbesc cu cineva despre seria aceasta) sau pur si simplu ramaneti in anonimat. Concluzia simpla la ce am spus mai sus? Vreti, nu vreti, nu-mi veti inchide gura niciodata. * ras malefic incorporat *
    Acum, parerea aceea. Iubesc Dispozitive Infernale. Chiar o iubesc. Mult mai mult decat pe Instrumente Mortale, iar ultima e una dintre seriile mele favorite. Imi plac personajele, imi plac situatiile, imi place intriga, imi place lumea lui Clare. Imi place, punct si de la capat. 
     Dar Dispozitive Infernale mi-a ajuns la suflet inca de la Ingerul Mecanic si ameninta sa nu plece de acolo in vreun viitor apropiat. Referitor la coperta, nu stiu, speram sa ramana la niste tonuri de gri, violet si verdele acela albastrui ca la primele doua. Adica, imi place, dar eu aveam alta viziune. Poate pentru alta serie as fi gasit-o superba, numai ca modelul ( si pozitia in care sta, ca sa fiu sincera ) nu se impaca prea mult cu ideea mea pentru Tessa. Adica, admir arta si toate alea si cum am spus, pentru alta serie, da. Dar aici... nu stiu, in afara faptului ca nu e blonda, mi-o sugereaza mai mult pe Camille decat pe Tessa. Are acea mandrie tipica. Sau pe Jessamine, daca e sa merg pana la capat cu sinceritatea.
     In alta ordine de idei ( si total fara legatura cu coperta ) cartea asta inseamna mai mult Will. Will, Will, Will, Will, Will, Will... *144 de Will mai incolo * si asta inseamna ca abia astept si ma intreb din nou: de ce martie 2013? De ce? De ce? De ce? De ce? Dar, chiar si cu toti acesti de ce pe varful limbii ca nu imi ramane decat sa astept (ne)rabdatoare pana atunci. Si, cu toate ca il iubesc pe Jem ( cum sa nu-l iubesti? ) il ador pe Will ( cum sa nu-l adori? ) si asta ar trebui sa va dea deja de stire ce fel de happy end imi doresc.

7 comentarii:

  1. eu am citit numai primul volum:( dar l-am adorat...mi-am dat comanda zilele trecute de niste carti printre care si "Instrumente mortale" si cand mi-au adus pachetul in loc de "Instrumente mortale" erau cele 2 carti din seria "Dispozitive infernale"...nu ca ar fi fost mare problema...oricum luasem cartile la oferta...dar totusi am sunat la editura si am facut schimb de carti...dar din volumul doi(din pacate nu am avut timp) am reusit sa citesc parca primul capitol si restul cartii am rasfoit-o...desi cand am aflat la sfarsit decizia Tessei...am cam ramas surprinsa...imi place Jem,dar mai mult imi place Will:XX:X:X as vrea sa ramana impreuna cu Will,dar si Jem sa fie fericit!
    acum astept sa mai strang ceva bani(cum spuneam data trecuta mi-am dat comanda de 200lei carti),am cam dat spargere in puschulita si acum am cam ramas pe zero;dar cand strang bani in cumpar seria:x
    in legatura cu coperta...sincer ai dreptate...parca nu se potriveste ceva..in primul rand culoarea,apoi parca e ceva diferit si cu fata;dar de ce apare tocmai in 2013 martie???:((:((:((
    sper ca nu am aberat prea mult:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, nu ai aberat prea mult, iubesc sa am cu cine sa vorbesc:x
    Scuza-ma, dar eu nu ma pot impiedica sa te invidiez cat noroc ai avut:)) Practic ai citit primul volum gratis. Adevarul e ca seriile Cassandrei Clare isi merita banii, dar tot imi doresc sa le fi luat si eu la oferta. Eu n-am mai facut o comanda atat de mare de la Craciun, dar momentan incerc sa citesc ce am in biblioteca ( va dura )
    Apare in 2013 martie ca sa ma innebuneasca pe mine:)). Sper ca Tessa sa faca decizia corecta ( Will ), si sa isi asculte inima ( si pe mine )si sa nu ia vreo decizie prosteasca ( adica sa ii paraseasca pe amandoi, pentru Dumnezeu, fiindca sincer ceva imi spune ca fata asta ar fi in stare :)) ) Acum am aberat eu prea mult. Scuze:d

    P.S. Sper sa iti placa Instrumente Mortale ( Jace - da, ma atasez usor de baietii din carti :)) ) Lectura placuta si sa nu dai cu volumul 2 pe geam

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbitate absolută :X
    Eu am citit de la Cassandra Clare doar "Oraşul oaselor" şi mi-a plăcut la nebunie. A avut şi Jace o mare contribuţie la asta :)) Dar nu pot să-l sufăr pe actorul care o să-i interpreteze personajul în film, şi dacă nu-şi pune lentile de contact şi nu face ceva cu părul ăla, eu mă duc peste ei :))

    RăspundețiȘtergere
  4. A, şi mai am o întrebare care efectiv mă chinuie: Cum evoluează relaţia dintre Jace şi Clary după ce află că sunt fraţi? Mai avem şi noi parte de pupăceli după aceea? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici mie nu imi place actorul:)) Sincer eu speram sa il joace Alex Pettyfer, el e cel mai aproape de viziunea. Am fost de-a dreptul revoltata cand au ales:))
    Da, da, mai avem parte:)) Numai ai grija sa nu dai cu volumul 2 pe geam, mie imi venea sa o fac:)) Mai ales finalul te duce la disperare

    RăspundețiȘtergere
  6. In sfarsit gasesc pe cineva care gandeste exact ca mine! Unde ai fost pana acum? :))) Iubesc seria asta, o ador, sunt obsedata de ea <3<3<3 Am citit si Instrumente Mortale si mi-a placut mult, dar dupa mine DI o depaseste. As putea vorbi ore in sir despre carti si despre Will. Si nu mai am rabdare pana la aparitia ultimului volum!

    RăspundețiȘtergere