miercuri, 20 iunie 2012

Premiu si leapsa

Cum va spuneam, eu sunt inceata. Sau poate ca nu inceata, doar ca nu prea am avut timp zilele ( saptamanile ) astea sa observ multe lucruri. Si, cum aproape e vacanta e momentul sa ma pun la punct intr-un final si sa ma achit de toate datoriile.

 

Acesta e primul meu premiu, care ma face foarte-foarte fericita. Asa ca ii multumesc Ramonei pentru el, mult de tot. Si de asemenea, le multumesc fetelor de pe Walking on Letters pentru leapsa pe care am vazut de mai mult timp ca am primit-o, dar pe care nu am avut timp sa o fac. Acestea fiind spuse...

1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
Grea intrebare. Am momente cand ma simt de parca m-am nascut batrana si momente in care ma port ca un copil de trei ani ( a se citi momentele in care sunt cu prietena mea cea mai buna ) Cred ca facand o medie, tot la 16 ma intorc
2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Să nu încerci. Mi se pare mult mai rau sa visez la ce ar fi putut sa fie decat sa stiu ca am esuat.
3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
Din necesitate. Poate ca viata e scurta, dar trebuie sa o faci suportabila. 
4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Nu. De obicei, ori tac si fac, ori le fac pe amandoua in proportii egale. 

5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Depinde. Nu am o viata trista, dar e foarte mult vorba de personalitatea mea. Stiti citatul acela al lui Marilyn Monroe? "She was a girl who knew how to be happy even when she was sad"? Ei bine, daca il adaptam pentru mine "She was a girl who knew how to be sad even when she was happy", spun un mare adevar. Dar banuiesc ca asta e modul meu de a fi fericita, deci cred ca as fi destul de bogata.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Nu stiu. Cred ca mi-ar placea sa fie mai concentrati pe lucrurile cu adevarat importante. Si sa citeasca mult mai mult decat o fac in prezent. Cand o persoana spune: Nu imi place sa citesc, parca imi face un rau personal. 
7. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Nu stiu. Cred ca nu am ajuns inca la varsta la care sa raspund la intrebarea asta. O sa ma intorc la ea in vreo opt ani, ok?
8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Ei bine, daca media de viata ar fi de 40, ar fi pentru toata lumea. Asa ca banuiesc ca s-ar fi inventat deja un sistem pe care sa il urmam. Dar cred ca as trai cu mai multa intensitate. Va dati seama ca mi-as fi trait deja aproape jumatate de viata?
9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Cum trebuie. 
10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
 Sa aprecieze fiecare moment in se simte atat de plictisit incat e in stare sa numere firele de praf. Si sa nu mai tanjeasca sa fie mai mare. Sa isi savureze copilaria, fiindca nu o sa o mai aiba inapoi atunci cand trece.
11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Nici una. Pot sa fiu doar eu?
12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Nu, nu, nu. Eu nu raspund la asa ceva. Nu cred ca stie cineva sa raspunda la asta. Sau nu poate sa o faca in mod sincer. Cum sa alegi intre a nu mai avea identitate si a pierde tot ce o sa se intample in viata ta?

13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
Nu stiu daca pe cel de acum cinci ani, dar pe cel de acum doi, da. Nu, nu prea mai are.
14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
Nu cred ca am o amintire speciala. E ... greu de spus fiindca acum doi ani, cand bunica mea a murit, m-am simtit de parca imi scapase si copilaria printre degete. Orice moment cu ea, daca vreti. Numai la asta pot sa ma gandesc.
15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
 Pai, dat fiind ca merg la liceu de fapt, nu, n-as renunta. Dar nu cred ca oricum as renunta la visele mele si la viata mea. Poate ca as schimba lucrurile, le-as imbunatati, dar n-as renunta.
16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Ei bine, eu nu cred in zodii. Totusi, sunt berbec, e natura mea sa ma arunc cu capul inainte.
17.  Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Acum douazeci de minute, cand nu puteam sa iau o decizie.

18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește? 
Sa fac ore de teatru. Dar locuiesc in Alexandria, oameni buni, n-ai unde.

19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
 Nu e cam egocentric sa raspund singura:))? In fine, cred ca scriu mai bine decat majoritatea celor pe care ii stiu fata in fata. Sigur imi place mai mult sa o fac, in orice caz.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu