miercuri, 27 iunie 2012

Un premiu si lepse din doua directii




Random_cute_love_beautiful_a_very_story_photography_books-000721491276a66a0acc320e9249e1fb_h_large 

Ok, dragilor. Deci, pentru inceput, premiul, pe care l-am primit acum mai mult timp, dar se pare ca miopia mea chiar isi spune cuvantul, si pentru care vreau sa ii multumesc mult de tot Ramonei 

  

Apoi...

Prima leapsa am primit-o de pe blogul Romance of pages . Multumesc

1. Care este cartea ta preferata?

De obicei, nu raspund la astfel de intrebari. E probabil cel mai complicat lucru la care sa ma pui sa iti dau un raspuns si ametesc pe toata lumea fiindca ma gandesc ore intregi. Printre preferatele mele sunt Obsidian, Moarte pe Nill, Persuasiune, Ce-as fi eu fara tine, Divergent. Dupa cum se vede, citesc un amestec de genuri, asa ca preferatele mele sunt si ele un amalgam.

2. Care este personajul tau preferat din cartile pe care le-ai citit?

Va avertizez, o sa fac din nou ca la prima intrebare. Pai, printre preferati am cam asa: Daemon ( nici nu ma chinui sa explic de ce ), Miss Marple ( batranica asta e geniala si pare asa inocenta cu andrelele ei ), Tom si Billie ( pe ei ii iau la pachet, parca nu exista unul fara altul, asa de dulci sunt impreuna; de fapt, si pe Daemon trebuia sa il fi luat cu Katy ) si mai am, dar hai sa nu ma lungesc prea mult.

3. Care este autorul tau preferat?

O, God. Numai intrebari care ma omoara. Agatha Christie. Guillaume Musso. Jennifer Armentrout. Veronica Roth. Abbi Glines. Ati prins ideea.

4. Un citat care te inspira.

Cioran - Toate apele au culoarea inecului.

5. Daca ai fi un personaj, in ce carte ti-ar placea sa traiesti?

 Mi-ar placea sa fiu o eroina de-a lui Musso. In oricare dintre cartile lui e bine.

6. Iti plac cartile vechi sau cartile noi?

Ambele. In biblioteca am mai mult carti noi, dar citesc cu placere si romane care miros a praf, nici o problema.

7. Cum crezi ca ar trebui sa arate coperta unei carti?

Cred ca ar trebui sa aiba legatura cu continutul cartii. Poate sa reprezinte o scena importanta sau sa capteze un sentiment esential. Ar trebui sa imi transmita ceva cand ma uit la ea. Si sa nu fie stricata de detalii prostesti. In primul rand, haideti sa va arat cum nu ar trebui sa arate o coperta.

  
Jane 


Recunosc, nu am citit cartea. De fapt, chiar vreau sa o fac. Si imaginea imi place foarte-foarte mult. Dar, serios, rozul ala? Si fontul ala? Fara suparare, dar eu as fi ales altceva. Despre asta vorbeam, micile detalii care strica o coperta. 





Si acum, cum imi plac mie copertile? De exemplu, ca asta. De fapt, e chiar cartea pe care o citesc acum.

Beautiful Disaster 


Si acum, leapsa numarul 2. Am preluat-o de pe blogul Nervi de toamna , de la Crina.

1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
Furtuna solara de Asa Larsson. Viva Goodreads, singura sigur nu imi aminteam.

2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?
Agatha Christie. Aproape ca are propriul raft.

3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?
La Medeleni. Si am citit-o din proprie vointa. Numai din ambitie.

4. Care era cartea ta preferata cand erai copil?
Vrajitorul din Oz. Stiti de cate ori am citit-o?

5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
Chiar nu stiu ce sa zic acum, pe moment. Probabil Barbati care urasc femeile si Fata care s-a jucat cu focul. Castelul din nori s-a sfaramat inca n-am citit, dar o sa fac curand. Stieg Larsson a fost genial? A fost.

6. Ce carte ai lua pe o insula pustie?Una? Si dupa ce o termin ce fac?

7. Ce scriitor este supraevaluat?
Stephenie Meyer. Nu mi-o luati in nume de rau. Pur si simplu mi se pare prea multa valva. Si la L.J. Smith la fel. Iubesc serialul, dar stilul autoarei chiar nu imi face nicio placere.

8. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?
Doar una? Sorry, dar nu pot. Printre cele mai bune anul asta sunt Obsidian, Seria Instrumente Mortale, Divergent, si Jocurile foamei ( vine si recenzia zilele astea )

9. Dar cea mai proasta?
Vorbim numai de ce am citit anul asta? Pai, imi pare rau pentru fani, dar cred ca Damnare. Fara suparare. Nu e cea mai proasta din tot ce am citit, doar cea mai slaba din 2012.

10. Ce carte citesti acum?
Beautiful disaster de Jamie McGuire. I'm so in love with that book.

Ambele lepse merg la oricine le doreste. Eu chiar m-am distrat raspunzand la intrebari.



2 comentarii:

  1. ma bucur ca ai raspuns la leapsa, raspunsurile tale sunt geniale. Pot sa preiau si eu a doua leapsa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da:* Nu este a mea oricum, si eu am preluat-o

    Ma bucur ca ti-au placut raspunsurile mele. Abia astept sa le vad pe ale tale la a doua

    RăspundețiȘtergere