joi, 21 iunie 2012

Nostalgia

veryfunnyfray:

“What about mummies? Do they only hang around Egypt?”“Don’t be ridiculous. No one believes in mummies.”  

Am iubit Instrumente Mortale. Am citit pana la sase dimineata prima carte. Apoi m-am culcat numai fiindca trebuia sa ma trezesc la opt. Am avut viziuni insangerate, sau mai degraba incerneluite, cu cea de a doua, in care o azvarleam cu forta in pereti din cauza nervilor. Nu am facut-o, fiiindca, mda, imi iubesc cartile. Si am agonizat asteptand-o pe a treia. Invartindu-ma prin camera ca o nebuna si vorbind nu prea frumos de curieri, de parca eu as fi cea mai punctuala persoana din lume

Dar cu toate astea, Dispozitive Infernale are ceva in plus.


 Will. Don't laugh, but this boy kind of fights with Daemon for my heart. Not like they know it, anyway.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu